Snart kommer friheten

I morgon är detta helvete över! I morgon är sista riktiga skoldagen och sista dagen för alla arbeten då betygen sätts på måndag/tisdag! FAN VAD SKÖNT. Hela veckan har varit fullspäckad och jag längtar bara tills jag får lägga mig i sängen och inte behöva tänka på någonting annat än mig själv. Men det här slitet har varit värt de, det här året har varit bra för mig. Som jag vet nu kommer jag att gå ut med 3 MVG, det bästa jag någonsin gjort. Jag är stolt över mig själv! Har pressat mig hårt det här året och det kommer jag aldrig att ångra. Och mycket är tack vare min underbara mamma och min bästa pojkvän ♥
Men trots allt slit så behöver jag verkligen vila. Och det ska jag göra i helgen och hela sommaren!


Fredag: Ska sitta kvar i skolan och göra de sista arbeten som ska in, sen på kvällen blir det bio med mamma i Kista! Kommer säkert bli lite shopping också ;) Need some mother-daughter time :)
Lördag: Nu ska det firas att alla arbeten är klara! Det blir en middag hos Sofia i klassen och sedan utgång med några tjejer från klassen. Behövligt!
Söndag: Ska bara ligga hemma och inte gör någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0