Good day!

Provet gick super bra! Så jag blev på jätte bra humör idag :) Behöver få en dag med bra humör eftersom jag är så otroligt skoltrött just nu! Det är jätte mycket som ska göras nu innan studenten. Förstår inte hur alla lärare kan vara så smarta och lägga allting de 3 sista veckorna innan betygen sätts. Bra planering!
Men i morgon så är det fredag och då blir det min första utgång efter Cypern resan med Nastasia! Fick nämligen ett trevligt sms där det stod "du ska med på skiva i morgon. Hej då <3". Alltid lika kul att man har någon egen vilja :) Nej men det ska bli kul, får gratis biljetter också! Fast dock har jag och Nastasia ingen aning om vart det är, vilken klass som har den eller tema. Vi hänger bara med folket.
Ska se hockey match nu, Kanada - Ryssland. Puss ♥
En glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0