Dagen i Norrtälje..

Phuuu vilken lång dag det har varit! Gick upp redan kvart över 5 i morse och duschade, fixade mig och rörde mig mot Norrtälje! Utbildningen och Campuset verkar hur bra som helst men tror nog inte jag kommer in... När vi satt i grupp och skulle berätta lite om vad vi gjort tidigare så säger alla typ "jag har jobbat på Arlanda, startat eget företag, jobbat i restaurangbranschen, hotell, bott utomlands, jobbat utomlands" and so on... så när det var min tur att prata så sa jag "jag har jobbat som telefonförsäljare och ska sommarjobba på Grand Hotel i Stockholm i sommar..". Men de som var på den här informationsdagen har jobbat och har mycket mer arbetslivserfarenhet än vad jag har för de var mellan 21-25 år. Det var också lite kunskapstester som vi gjorde i matematik, engelska och allmänbildning och det kändes bra! Men jag har förberett mig på att jag inte kommer in så jag får en glad överraskning istället om det skulle vara så att jag kommer in. 120 har sökt till utbildningen, 34 st kommer in.
Men nästa steg för mig nu är att söka en massa jobb till hösten! Jag tänker inte vara en lat jävla tonåring som inte gör någonting annat än att ligga hemma på dagarna och inte göra något med sitt liv :)
Dagens outfit! Var ju så otroligt länge sedan jag lade upp det!
Tröja som jag fick av älsklingen i julklapp från MQ
Jeans som jag tror är från GinaTricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0