Bye bye Macbook...

I morgon ska jag lämna in min älskade MacBook som jag har haft nu i två år... Jag vill inte! Vill inte gå tillbaka till min gamla långsamma PC... Har suttit hela kvällen och rensat min dator och ändå är inte allting borta. Hittils har jag raderat över 3000 bilder som jag hade på datorn (har inte raderat dom i photobooth än) och över 500 dokument/filmer. Herregud vad mycket skit man har på datorn :P
Nä men måste lägga mig och sova, måste in lite tidigare till skolan för att köpa slutskiva biljetter till min pojkvän och hans kompisar :P Tur att min pojkvän i alla fall kommer att vara där och min klass ♥
Har överfört det viktigaste bilderna å så på USB minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0