8 maj

Firade ju att pappa fyllde 40 år igår och det blev ett väldans partaj! Men det var kul :P dock så skulle jag egentligen behövt vila i helgen, so what the hell :)
Kollade mina kontouppgifter igår och såg att jag varit riktigt duktig! Hade 1299 kronor kvar på kontot ;) Så funderar på om jag ska unna mig någonting... kanske lite shopping? Grönan? Eller så tror jag nog att jag kommer lägga undan lite pengar till sommaren, är ju alltid bra att ha lite extra även fast jag ska sommarjobba på Grand i sommar!
Men jag och mamma ska lägga oss och se på Grey's Anatomy (hon missade det förra veckan och jag var ju i Cypern). Men vi hörs mer i morgon, sorry för den dåliga uppdateringen men ska börja skriva mer efter helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0