tele2 igen...

Nu är jag så arg på Tele2 igen!! Blir galen. Jag skulle ha fått telefonen den här veckan och min pappa ringde till kundtjänsten under veckan och frågade när min telefon skulle komma. Vet ni vad de säger den här gången? Jo det skal som vi beställde finns inte / är slut så därför dröjer det. När vi beställde mitt skal så fanns det i lager och sen så märker det "Ooopps, våra skal är visst slut". Blir så förbannad! Har dom ingen koll på grejerna? Så får vänta ytterligare 1 vecka på min iphone!! Awesome..

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Nathalie,



Vi på Tele2 vill beklaga om det stog att skalet fanns i lager när du beställde telefonen och att det sen tagit slut. Vi får givetvis se över våra rutiner hur vi kan förbättra detta.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-03-07 @ 15:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0