skolan har tagit över

Nathalie Holmberg har för tillfället inget liv. Sedan förra veckan har mitt liv bestått av plugg. Trodde att jag skulle få slappna av lite i helgen och plugga en massa, men eftersom jag jobbat hela helgen så har det inte kunnat gå... Så känner mig super stressad och är otroligt trött eftersom jag inte fått sova ut ordentligt. Jag har 5 prov kvar, och alla dessa prov ligger inom mars månad. Underbart!
Så nu har ni anledningen till varför jag inte kunna skriva, har inte haft tid. Det enda roliga som kommer hända mig under dessa veckor är sömn, träffa Nastasia och vara med min underbara pojkvän ♥ Alltså ingen utgång på länge..
Men jag försöker hålla humöret uppe! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0