packning

Håller just nu på att packa på för fullt inför i morgon, för känner på mig att jag inte kommer hinna göra det i morgon :P Ska möta Moa inne i stan redan klockan halv 5 då vi ska käka middag innan vi går på båten osv. Lika bra att vara ute i god tid, eller hur? En sak som jag blev jätte glad över var att nu när man åker på kryssning så kan man ju ha på sig sommar klack skorna eftersom man är inomhus!! Blev super glad, och jag har bestämt mig vilka sköningar som jag ska ha i morgon ;)
Såg också bland mina kommentarer att jag fått en kommentar av Tele2 när jag skrivit att syrran fått sin iphone men inte jag :P Vet inte om det verkligen är dom som har skrivit eller inte, men lite gulligt tycker jag :) Om det är dom så att säga. Var bara väldigt irriterad just i fredags eftersom jag tjata på min pappa i över ett halv år på telefonen och sen får min syster den före mig och hon ville inte ens ha någon. Ni kanske tycker jag är löjlig, men det är sådan jag är :)
Men ska fortsätta packa nu!
*dålig cam bild*
Skorna jag ska ha i morgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0