översättning

Fick en del frågor angående de inlägg jag skrev för någon dag sen om kärlek och förlovning. Frågan löd "skulle du kunna TÄNKA dig att vara förlovad med mattias", och det skulle jag kunna tänka mig. Men det är definitivt inte så att jag går omkring och väntar på att han ska fråga mig? Herregud, jag är bara 18 år!! Att skaffa barn, bli förlovad, skaffa hus och hund och allt det där är det sista som jag tänker på just nu! Det jag mest menade med att jag sa att jag kunde var förlovad med Mattias handlade om i framtiden och om vi har det lika bra nu som då så skulle jag det. Sedan skrev jag också, "om det handlar om nu eller i framtiden, det är en annan femma". Men de som är smarta borde förstå att jag, som bara är 18år, inte har planer på sådana stora saker idag, men självklart i framtiden (om ett par år). Det enda jag tänker på nu är vad jag ska göra efter studenten, jobba eller plugga.
Ville bara få det utrett :)
Love includes a lot of things, but does that mean that I want the whole package right now?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0