hemma!

Har varit hemma i några timmar nu men har helt enkelt inte orkat sätta på datorn. Satte mig i soffan på en gång och tittade på hockey matchen, AIK vann ♥ Sen har jag bara legat och slappat :P Kommer lägga upp några egobilder från min mobil som jag och Moa tog igår, hon glömde kameran så blir fina mobil bilder ist!
Men kryssningen var jätte kul men trodde det skulle vara bättre :P Väldigt mycket invandrare / blattar som kommer med sina kommentarer, visslar och tar tag i en. Så jävla jobbigt! Det här är anledningen till varför jag inte vill gå på krogen eller liknande där det är massa invandrare, tycker de bara är allmänt jobbiga och beter sig respektlöst! Jag vill verkligen inte låta rasistisk men tycker bara inte man beter sig så. Eller det kanske bara är jag som tycker så?
Sen var det otroligt trångt på dansgolvet så man kunde i princip inte dansa... lite tråkigt faktiskt.
Men i det stora hela så är jag nöjd med kryssningen och hade det kul :)
Men ska lägga mig och sova / se på en film nu. Hörs i morgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0