Nya skor är på väg!

Skulle ha träffat Nastasia ikväll och haft en myskväll med godsaker och melodifestivalen innan hon åker till Finland i morgon men jag är ju fortfarande sjuk :( Det suger!! Kommer ju inte få träffa min lilla blondin på hela lovet då... Jaja det finns inte så mycket man kan göra. Jag ska bara vara hemma ikv och titta på melodifestivalen med familjen och leka lite med syrrans iPhone (JA hon har fått sin men inte jag :(!! ) Jävla Tele2..
I morgon kommer älsklingen hit och förhoppningsvis tar hand om mig :) Saknar mattias supermycket!! ♥
ska försöka städa upp lite i mitt rum! När mamma kommer hem från affären så har hon hämtat ut ett paket till mig med skor!!!!

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Nathalie,



Tråkigt att läsa att din telefon inte blivit levererad ännu. Just nu har vi både iPhone 4 16GB och 32GB i lager och telefonen skickas därför inom tre arbetsdagar. Har det gått längre tid än så får du gärna maila mig dina kunduppgifter så kontrollerar jag vad som har hänt.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-03-01 @ 13:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0