ny nattklubb igår

Det blev en utgång för mig igår med Nastasia och Agnes, vi hamnade på nattklubben Entourage som ligger vid Kungsträdgården. Det var kul att pröva någonting nytt och stället var helt OK, men trodde det skulle vara bättre. En nackdel var ju att det var ganska många icke-svenskar om man säger så. Jag har inget emot utländska över huvudtaget men jag känner ingen större lust att gå ut på krogen på ett sådant ställe. Hoppas ni förstår :P?
Så just nu ligger jag i soffan och tittar på HV71 - AIK och äter Ben & Jerrys :) Sen så ska jag hem till mamma och se på melodifestivalen och mysa med Mattias :) Vad ska ni andra göra ikväll då? Utgång eller hemmakväll?
Half Baked är den godaste smaken av de som jag hittills smakat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0