myskväll blev till fotbollskväll...

Är ny duschad + rakad + rosa mjukisdressen är ny tvättad så jag är nu redo för en myskväll med min kära pojkvän. Som det ser ut nu så kommer våran myskväll gå ut på att titta på fotboll, typ Napoli - Milan? Visst fotboll är kul men såg fram emot en mys kväll med film. Fick detta gulliga sms från min pojkvän när jag försökte få han att se på film ist: "men en sak måste du förstå Nathalie, Zlatan kommer alltid först". Jahapp liksom, tack för den? *Hoppas ni förstår ironin :P*
Men är man tillsammans med en sport nörd så är man, men då borde de ju fungera åt båda hållen? Så är han tillsammans med en party queen så är han. Oh yeah, looking forward to wednesday!
Måste torka håret! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0