It's f*ckin kaos

Första gången som jag varit med om sådant här kaos. Alla bussar i stockholm är inställda och tåg är sena, kollade nyss på sl hemsida och de är upp till 60min försenade. Men jag stannade hemma idag, blev väckt i morse av mamma och berättade att allt stod still. Fick ett mail av min lärare i morse också "Skolan är idag stängd fredagen den 22 februari", det har jag aldrig varit med om. Trodde att sådant bara hände utomlands när det var orkaner och skit. Får hoppas att bussarna börjar gå ikväll i alla fall för ska ju hem till Mattias, annars får mamma skjutsa :)
Hade ju tänkt att gymma idag men det går ju inte :( Så får lägga mig och titta på OC och äta lite frukost. Vi hörs senare, I promise ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0