fortfarande sjuk??

Jag förstår inte hur jag fortfarande kan vara förkyld? Trodde jag höll på att bli bättre men sen kom halsont tillbaka igår... suck! Jag orkar inte ligga hemma, jag vill ut och göra saker. Jag vill gymma men det är absolut inte bra att göra när man är sjuk :( Jag ville följa med Cissi och shoppa idag men eftersom jag inte känner mig helt frisk så vill jag inte anstränga mig så mycket.. Men ska om en stund gå ut och ta en promenad! Har inte varit ute någonting sen i onsdags!!
Älsklingen skulle ha kommit igår men han kommer ikväll i stället. Ibland så önskar jag att hans skola brann ner eller något så jag kan få träffa min pojkvän.. Men ikv så ska jag äntligen få mysa med min pojkvän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0