första gympasset

Japp, idag körde jag mitt första gympass! Det blev 45 min vilket jag tycker är rimligt för första gången, man ska ju inte köra så hårt första gången. Men 45 min räckte för mig. Jag cyklade och körde någon maskin för magen. Det jag ska träna är ju självklart rumpa och mage ;) Mattias kommer nog bli nöjd när jag börjat komma i form ;) Höhö.
Men måste säga att jakans gym var otroligt litet, precis som många sagt. Det fanns ju inte ett löpband! Whats up with that? Men på söndag så ska jag och Mattias gymma i kallhäll där det tydligen ska vara mycket större.
.
.
Men nog om gymmet. Ikväll så blir det en hemmakväll med OC och lite godsaker (får ju unna mig lite!) för faster kommer till Stockholm över helgen och i morgon så åker jag ju till mattias och kommer "bo" där i några dagar. Så passar på att umgås med min pappa lite :)
ny duschad och myskläderna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0