Even more...

Kom för någon vecka sen in i en shopping depression, ja det finns faktiskt sånna. Jag var jätte deppig och ville bara köpa nya kläder, hade inte shoppat sedan mellandags rean :O!!! Men så visade jag ju i bloggen att jag beställde kläder för 2 veckor sedan och fick hem dom i går :) Så nu mår jag bra. Men man kan aldrig shoppa för mycket, beställde hem dessa älsklingar igår. Perfekt till sommaren!!
Har alltid velat ha ett par skor med kilklackar! Sedan kommer den korta tröjan passa perfekt till sommaren, speciellt nu när jag tränar ;) Haha på tal om träning, jag redan gått ner 2 kg och äter precis som vanligt, dvs godis, chips och lite annat gott :) Kom ihåg: Man ska äta för att leva inte leva för att äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0