Är jag den enda som missat?

Har hittat en ny Britney favorit låt. Och om jag ska vara helt ärlig så hade jag aldrig hört den här fören Izabella spelade upp den på sin dator för någon vecka sen, jag hörde ju att det var Britney men kände in alls igen låten? Och ändå är den tydligen från 2008 och var en bonus track till hennes album Circus (fast den finns inte på skivan, har den hemma och kollade direkt) och Lady Gaga är en av dom som har skrivit låten!? Hur kan jag ha missat den? Men den finns inte ens på spotify? Aja, den är i alla fall super bra ♥
Av någon anledning så fungerar det inte att lägga upp videon i html, hade problem med det redan förra veckan? Men här är länken i alla fall så får ni lyssna på den:
http://www.youtube.com/watch?v=A5iPOjiKLqU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0