13 februari

Haha jag lever. Hade en supertrevlig tjejkväll igår hos Nastasia och efter städningen igår så fick jag lite brottom, som vanligt? Var lite smått bakis i morse från igår men efter en redbull, kinamat och hockey matchen så mådde jag mycket bättre. Har legat och nördat till OC hela kvällen för att försöka hinna till säsong 4 tills i morgon. Det är ju alla hjärtans dag i morgon och jag får spendera den med min älskling :) Så hade tänkt att vi kunde titta på första avsnittet tsm i morgon då han varit snäll och väntat på mig! Förra årets alla hjärtans dag spenderade jag också med Mattias fast vi var inte tsm då, vi har 1 år i mars ♥
Men måste sova nu, ska upp tidigt i morgon och ska orka med att gymma efter skolan också. Så vi hörs i morgon :)
Söta nallen som jag fick från Nastasia när jag kom hem från Thailand förra året, hur gulligt som helst av henne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0