10 februari

Idag är ingen bra dag. Jag har träningsverk (det är ju positivt eftersom de bevisar att jag tränat mycket men det gör ju ont!) och sen så är jag riktigt trött också :( jag och Mattias låg och spelade Angry Birds på hans iphone fram till 2 i natt, ett oerhört beroende framkallande spel!!!
Och sen så ska jag sova hemma i natt också. Det ska bli jätte mysigt att få komma hem till mamma och systrarna men har blivit så van nu att ha min älskling bredvid mig så saknar honom redan! Höhö :P Men ska dit i morgon igen :)
Aja nog om min dåliga dag. Talk to you guys later!
Träningsverk som fan i magen och benen. Jag går som om jag precis klämt ut en bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0