studentskiva @ Rose

Skolfoto idag då, gick bra (tror jag) :P Eftersom det är sista skolfotot så vill man ju se extra bra ut, så det är bra att jag inte behöver oroa mig för det, haha! Nej men hoppas det blev bra.
Igår (när jag inte kom iväg till skolan) så var några i klassen och kollade på bland annat, collage, nype, rose och några till och det är bestämt att vi kommer ha våran studentskiva på Rose! Vi har preliminär bokat den 16 maj, gud vad kul! Och på tal om studentskivor så blev jag idag bjuden på min första student skiva ;)


Men nog om det, i morgon är det fredag och då ska jag vara med världens bästa Mattias! Ska först möta upp han i stan då vi ska till någon galleria och titta vart han ska sitta på lördag och söndag, orkar inte förklara varför men har med jobb och valet att göra xD
Sen ska vi hem till mig, äta middag och kolla fotbolls match. Sverige - Ungern, EM-kval. Fotboll är tyvärr sådant man får leva med när man har en sportintresserad pojkvän. Haha nej men jag gillar faktiskt sport så för mig gör det absolut ingenting att ligga en fredag kväll och kolla fotboll med pojkvännen! Jag måste vara perfekt flickvännen som gillar sport, och inte den knälliga hemmafrun som skriker "stäng av sporten", "du bara tittar på fotboll hela tiden istället för att hjälpa till här hemma".
Men ska lägga småttingarna nu! Både en sport intresserad tjej och tar hand om barn, perfect wife!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0