sovsällskap...

av vem då? Ja det kan man ju undra, jag borde kanske inte ha sovsällskap eftersom jag har pojkvän men det är ju inte så att vi komma göra någonting....? Men eftersom det är Nastasia vi pratar om så vet jag inte om jag kan kontrollera mig. Haha nej men nog om sådant här strunt prat. Nastasia kom över till mig utan planering och tittade på 2012 med mig och min pappa. Så nu måste man dras med henne tills i morgon bitti :)
Filmen var faktiskt bra tyckte jag, men kommer inte kunna sova inatt för jag är så himla löjlig när det gäller sådant där. Tror ju lite att det kan hände fast ändå inte. Men efter jag sett filmen så vet jag vad jag ska göra! Jag ska bygga en liten båt som räcker till mig, min familj och pojkvännen och hans familj. Och om båten inte går så ska vi resa till Afrika!
Tror ni på att jorden kommer gå under 2012?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0