Snabba Cash - överskattad

Hade en jätte mysig kväll igår. Först så åt vi middag som jag lagat, men dock blev laxen väldigt torr och att jag sprutade remouladsås på hela min tröja, hur lyckas jag? Men efter middagen blev det glass och sen film. Vi tittade på filmen Snabba Cash och jag blev väldigt besviken, trodde verkligen den skulle vara bättre. Den var riktigt seg, filmen kom ju inte igång fören de sista 15 min. Hade större förväntningar faktiskt.
Vi började även titta på filmen "Love happens" och så gjorde jag toast åt Mattias medan han låg och halv sov i soffan, jag är så gullig ibland! 

Men har nu varit vaken sen 7 i morse?! Minella väckte mig vid 7 så satte på barnprogram och sen så har jag legat och små slumrat. Sen var man även tvungen att vara mattias personliga väckarklocka mellan 8-9 :P Men ska vila lite till en film nu! Så skriver senare. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0