SL - har det redan blivit vinter?

Man skule ju gissa på att jag är i skolan nu men det är jag inte. Är just nu hemma för kom inte iväg till skola på grund av SLs förseningar... suck! Tågen var minst 30 min sena, men när det väl kom ett tåg så tog jag det. Men när vi kom till Spånga så sa de att det är kö in till centralen och de vet itne hur länge de blir stående i Spånga. Så då tog jag tåget tillbaka istället och åkte hem. Hade bara 1 lektion idag så skulle ha missat den, så var ingen idé att åka.
Men jag vet inte om jag ska vara glad eller arg? Visst jag får åka hem och kolla film och vila istället men jag gick fortfarande upp 7 i morse i onödan och ville iväg till skolan. Jaja, inte mycket att göra!
Skriver mer sen istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0