5 september

Shit vad jag är trött idag! Tog tidigare idag en power nap på 1 timme sedan mötte jag upp familjen på Skälby marknad. Men gick hem efter 45 min för var så himla trött. La mig och kollade klart på filmen "The Edge of darkness" och mös i min säng :) Bra film faktiskt, rekommenderar den! Ikväll blir det en otroligt lugn kväll och ska lägga mig tidigt.
Saknar redan Mattias, haha gud vad nördig jag låter men it's true! Tror att jag saknar honom så mycket för jag vet att det kommer ta 1 vecka tills nästa gång vi kan ses....OGILLA att vi inte kan ses så ofta nu när skolan har börjat för honom!
Antingen hörs vi senare eller i morgon! Morfar är här också och ska äta middag här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0