Torsdag 6/5

Har precis haft en bokredovisning och det gick jätte bra. Om 30 min så ska vi få besök av chefen från Fritidsresor så ska hon prata med oss, och jag ska presenter för henne vad mitt mål med min utbildning är. Lite nervös, för om det går bra så kanske man kan få ett framtida jobb hos dom? 
Men det känns riktigt skönt att det är torsdag idag, och det beror på att i morgon är det fredag och det betyder att det är helg! Gud så skönt, och nästa vecka går vi bara 3 dagar i skolan :) 
Men ska förbereda mig lite inför mitt lilla tal och sen blir det att antingen stanna kvar och plugga i skolan eller att åka till Kista och träffa Nastasia och Cissi. Främst säga hej då till Cissi som åker till Egypten på lördag den jäveln :D 
älskar mitt hår, så långt, fint och blont! Men måste klippa mig lite i dag för mina toppar är inte att leka med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0