solen skiner himlen är blå

Idag är en bra dag! Jag har 5 anledningar till varför denna dag är så bra: 
* Det är otroligt fint väder
* det är onsdag, sen lång helg
* jag slutar halv 12
* ska in till stan på uteservering med jonte
* träffa Mattias

Vilken lovely dag eller hur? Hoppas det här fina vädret håller i sig men har ju hört att det dock ska bli regn i morgon och på fredag -.- Kollade på hockeyn igår hos pappa, bra Sverige, och ikväll så spelar USA-Finland, vinna eller försvinna...så får hoppas att kära Finland vinner! Jag är ju halv finsk, för er som inte visste det :P 
Men ska ha en uppsatsskrivning idag, det är dock ett minus på min braiga dag. Men det komemr nog gå bra, temat är Genus och det är intressant tycker jag! 
Så vi hörs sen alla pigga och glada! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0