Min Valborg

Hallå där! Hoppas ni hade en trevlig Valborg igår? Det hade i alla fall jag och blev ganska nyktert också, drack 5 cider totalt och kände mig i princip inte ens lullig, skumt. Men kul hade jag. Först så åkte jag hem till Nastasia där vi var ett BRA tag på grund av Nastasia klädproblem... suck ;) Sedan drog vi vidare till Hampus lokal där han hade fest. Dock var det inte så mycket folk som jag hade trott med det var trevligt. Vi funderade även på att att dra vidare till Viksjö på en lokalfest där men Mattias kom med sina kompisar så då valde vi att stanna kvar. Sen så drog jag och pojkvännen hem till honom och sov där, riktigt mysigt. 
Förhoppningsvis kommer Mattias hem till mig ikväll :) 
Men ska ta mig en power nap nu! Ciao ♥
spin the bottle! 


crazy bitch... who is that?


syskon kärlek, dom ska göra tunga mot tunga! Men de är ju bröder så det är lite svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0