I'm not suprised!

Satt och kollade på semifinalen i Eurovision och gissa vad? Sverige är inte med i finalen! HAHA, är någon förvånad? Jag är inte ens arg på att hon inte gick vidare, jag är arg på det svenska folket som sitter hemma och röstar på en liten flicka som inte ens har en sångröst eller en bra låt? Och detta "jätte" bra röstandet från Sverige ledde ju till att vi missar finalen för första gången.. NÅGONSIN! När ska folk börja inse att sådan här skit musik inte funkar, om vi hade röstat fram Darin så skulle han ju garanterar gå till finalen och krossa alla. Patetiskt.
Nej nu ska jag lägga mig i sängen och titta på Grey's Anatomy! 
Från Expressen: Första gången någonsin som Sverige inte finns med i finalen! HA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0