idrottsdag!

Har idag haft idrottsdag och kul var det för en gångs skull! Dock kom inte alla från klassen men vi som kom var bäst, vårat lag hette Poop och när vi lämna in våran lapp med alla stationer så ledde vi ;) Så nu hoppas vi att vi vinner :D 
Sen jag kom hem så har jag legat ute i solen och läst engelska boken som ska vara klar i morgon då jag har bokredovisning men måste läsa mycket mer! 
Och snart är det helg! Gud så härligt, på fredag vet jag inte riktigt vad som händer. Antingen träffar jag älsklingen eller så drar jag med Nastasia och drar in till kungsan en stund, rix fm festival är ju då. Sen på lördag är det Nastasias 18års middag och sen blir det fest ute på muskö :) 
Shorts och linne blev det idag :) Så himla varmt ute! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0