härligt med så underbart väder!

har legat ute i solen sedan jag vaknade och solat och lyssnat på musik. Riktigt härligt! Och jag är riktigt lycklig över att igår var det min sista skoldag för 2an och sista spanska lektionen i hela mitt liv! 2 veckors praktik, måndagen = städ dag, tisdagen = picknick och onsdagen är avslutning :) lycka! Så skönt. 
Ikväll så ska jag hem till Nastasia för hon har blivit 18 år :D!!!! Så vi ska dit på middag och dricka lite vi tjejer, sedan drar dom andra på krogen medan lilla jag som inte är 18 antingen träffar mattias en liten stund eller så får jag hitta på något annat. 
Igår orkade jag inte skriva men det blev utgång med flickorna till Bruket, trevligt.  
Men ska på Minellas gymnastik uppvisning snart, skriver när jag kommer hem ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0