God morgon, god morgon!

Onsdag morgon och är trött som satan, kan bero på att jag började 8 i morse med spanska? Men var duktig och åkte till den idag, så nu sitter jag här i ett litet rum med jenny och Hanna och jag spelar ju ofc treasure island... Men men. Idag så ska jag sitta kvar i skolan och plugga lite saker som jag måste göra innan vi går på praktiken om 2 veckor, och jag har fortfarande ingen praktik plats. Det här irriterar mig lite, jag har skickat till 30 olika praktik platser och fått svar från 5 stycken då alla tackat nej. Och den första ansökan om praktik skickade jag för 2 månader sen. Man kan väll i alla fall svara tycker jag. Men nog om mitt gnäll. Ha en bra onsdag gott folk (trots att vädret inte är på topp idag)!
tröttis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0