En tävling för mig!

Som ni vet så är jag en riktigt gotte gris, jag är ju tjockisen nr 1! Haha, och chips är ju det bästa. Mums! Och nu är jag med i en tävling där jag kan vinna en hel kartong med OLWs Ugns-bakade chips + att man kan vinna biljetter till Sex And The City 2! Hur coolt är inte det!!! Ser verkligen fram emot den nya filmen, har ju hela säsongs boxarna hemma och första filmen, I'm a sex and the city lover! Så nu håller jag min tummar för att jag vinner, skulle ju vara så aswome för jag älskar Sex And The city och för att jag även älskar chips! Och det skulle vara så kul att få ta med mina vänner på en riktig bio kväll! Så därför tycker jag att jag ska vinna! Men nu ska jag ta och hämta lite chips och sätta mig ute i solen, blev otroligt sugen. Ha en bra dag! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0