vilken kväll!

helgen är över ännu en gång... suck! Men nu är det bara 4 dagar kvar till lovet :) Riktigt härligt ska det bli. Att få ta det lugnt. Igår hade jag det riktigt kul! Först var det middag, alkohol, musik, sanning och konsekvens spelet och en massa dans :) Hade jätte kul med klassen och de nya tjejerna man träffade där. Efter hannas 18års fest så drog jag och Jenny på efterfest i Brandbergen. Sen blev det att åka till centralen och där träffa jag en jätte trevlig tjej som jag började prata med. Donken mat blev det ju också och så mötte jag älsklingen också. 
Haha men det här är riktigt illa! McDonalds påsen som innehöll 6 cheeseburgar och en stor pommes gick sönder så allt ramlade på golvet i den proppfulla nattbussen... Sen träffa vi en gristant också (hon skratta som en riktig gris) och hon var så rolig! Bara för vi hade cheese burgare så sa tanten till mattias "she's a keeper" :P Get it? Cheese a kepper. Haha oh my. 
Men nu ska jag kolla på secret american och äta choklad och vanlij glass som mamma köpt! 
Här kommer lite bilder från kvällen!
 
Jag och Johanna :D!
Partystylerz
Toarulle, toarulle
Så här kan det gå när man kör sanning och konsekvens.... 
HAHA lapdance för johanna :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0