melodifestivalen kväll!

Städat rummet, duschat och fixat mig klart! Nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på Mattias :) Hade btw riktigt kul igår!! Haha även fast vi såg 4 filmer så tror jag ingen av oss såg hela filmerna :P Börja ju prata om annat skoj! Man kände sig lite sliten i morse men nu är man pigg igen :) 
Ikväll blir det melodifestival final här hemma :D! Härligt härligt. Hoppas jag inte kommer bli lika besviken som jag blev förra året, då var det ju pinsamt! Gillar förvånansvärt pernillas låt, brukar ha jätte svårt för svenska låtar men den här är riktigt bra!
Men ser fram emot ikväll med min bby! En hel helg med världens bästa♥
Ska kolla film nu, cya! 
Mina favoriter ikväll:D! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0