lördag - utgång

hade en riktigt mysig kväll igår med Mattias, vi åt kinamat, kolla film och hade det allmänt mysigt. Ikväll så ska jag till Hannas 18års fest i haninge (ser inte fram emot den långa färden hem...) men det ska bli riktigt kul! Har precis sminkat mig klart, ska bara fixa håret. Lyssnar även på musik på pappas data, hade helt glömt bort hur bra bas och ljudet är här!! Snart kommer väll grannarna och klagar..?
Men ikväll blir det min svarta spetsklänning från Thailand, lackleggings och mina lårhöga stövlar ;) Blir en svart outfit, riktigt snyggt! Har även kameran med mig så bilder blir det!
Men ska fixa lite saker nu! Ha en riktigt bra lördag! ♥


slänger in en bild på mig för 2 år sedan på ett poolparty hos Sandra! Ser ju så glad ut! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0