And now I'm back!

Har varit uppe i över 20 timmar så orkar inte skriva så jätte mycket, är ganska trött i hjärnan! Men lägger upp några bilder från Thailand. Måste bara säga att det är stor skillnad på värmen här och i Thailand, shit vad jag frös när jag kom hit!!! 
Thailand var ett sånt fantastiskt land och så himla vackert och folket där är ju så trevliga:)! Haha men jag lyckades få en skräddare till stalker under mina två veckor där nere. Fast de roliga är att den första veckan kallade han mig Amanda eller emma innan han vågade fråga vad jag hette och sen ville han ha min facebook och massa creepy grejer, no way liksom!
Aja nog om det, Thailand är iaf helt underbart och rekomenderar det starkt! And now tho the pictures: 
Jag vid poolen:P I början då man fortfarande var blek xD
Bamboo Island
Söta apor på Monkey Beach!
Här åker vi in i en liten "håla" inringat bland berg!
Jag i vattnet där de spelar in "The Beach"!
Känner ni igen det :P? Riktigt fint var det, klarblått vatten och kritvit sandstrand! 
Hittade en ny kompis där borta :D!
Dinousaire!! :D *eller hur det nu stavas*
Matar fiskar på Koh Kai Nok! 
Vi släpper upp en ljusballong! 
Glada systrar vid havet!
Sista dagen vid poolen!
On the beach, vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0