tråkiga dagar

Vi hann inte se någon film, så ska lägga mig i sängen istället och titta på någon serie eller något. Och i morgon är en ny dag...Dagarna är så tråkiga, speciellt när det är molnigt ute. Man har ingenting att göra, bara är hemma och sitter vid tvn eller datan. SUCK! Jag vill göra något! 
Juste har ju glömt säga en sak, igår natt var det några otroligt läskiga typer som gick omkring vårat hus inatt... Först gick dom förbi mitt fönster och sen när jag ville dubbelkolla om ytterdörren var låst (som den självklart inte var) så stod 2 killar (tror jag) och tittade in genom köksfönstret... sen i morse så såg syrran en bil som åkte förbi vårat hus flera gången och stannade till utanför vårat hus också... kommer inte kunna sova inatt. Nu vill jag ha pojkvännen här ♥
Aja, ska försöka sova lugnt inatt. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0