Nya skor igen :)

Hann inte skriva något innan jag åkte in till stan med syster, blev så stressigt. Men vi åkte i alla fall in till stan och mitt mål var att hitta ett par shorts, en vit vanlig klänning och ett par skor. Fick bara med mig ett par skor för hittar inga snygga shorts och alla vita klänningar är ju genomskinliga eller sitter jätte konstigt så min jakt fortsätter. Hittade förra veckan en skit snygg vit vanlig klänning som man kan ha till stranden, på Manhattan, men den fanns inte kvar (fan). Aja not much to do. 
Mamma har bakat paj, så nu ska jag smaska i mig det!
hittar inte min kamera så blir en "fin" cam bild. Fina sommarskor 299:- DinSko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0