lördags kvällen!

På torsdag så ska jag, mina tjejkompisar, pojkvännen och hans vänner till Norrtälje där vi ska fira midsommar tillsammans! Så igår samlades några som skulle dit och vi satt på min baksida och drack lite, lyssna på musik och bara umgicks. Vi pratade också och planerade inför resan till Norrtälje och på torsdag åker vi! Men efter vi varit hos mig så drog vi alla in till stan till Gustav Adolfs torg. Dock tappade vi bort mattias, johan och victor så det var jag, johanna, jenny, Nastasia och Arthur som stod mitt i smeten och försökte dansa och hoppa så gott vi kunde. 
Det var i princip hur min kväll såg ut igår, riktigt kul. Nu längtar man till torsdag då vi drar till Norrtälje, ska bli så otroligt roligt. Men skriver lite senare :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0