beslutsångest

Jag vet inte vad jag ska göra. När jag fick sommarlov så fick jag en mobil som sommarpresent, men jag får välja mellan att behålla mobilen eller lämna tillbaka den och få fickpengar istället. Och jag vet inte vad jag ska göra. Visst min mobil har en spricka i kameran, skärmen har sitt egna liv ibland och mitt ljud fungerar inte men ändå, den fungerar och jag har inget sommarjobb så skulle vara najs med extra pengar. Ååååh!
Men mamma kom faktiskt med en smart idé när jag frågade henne (jag tackar gud för att mammor finns). Jag kan lämna tillbaka mobilen och få pengarna, och sen när sommaren är slut och om jag inte använt upp pengarna så är det bara att jag köper mobilen igen. Väldigt smart! Tror nog jag ska lyssna på min mors visa ord. 
Och med detta säger jag god natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0