update från Norrtälje!

Halloj! Jag är i Norrtälje just nu, som vissa av er säkert vet, så därför har jag inte kunnat skriva något. Men har nu lånat lill kusinens internet.
Jag har haft det jätte bra här i Norrtälje, det har varit underbart väder, vi har badat en massa, grillat och åkt till Åland. Åland var riktigt mysigt och trevligt. Och så har man badat i havet också för första gången i Sverige i år och det var förvånansvärt varmt! Så jag har haft en jätte bra semester med familjen :)
Men i morgon kommer jag hem igen och då ska jag och Nastasia ha en myskväll! Hon ska även bo hos mig några dagar :)
Men skriver i morgon kväll när jag kommer hem :) Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0