Saturday

Nu har föräldrarna kommit hem igen och är för tillfället hemma hos papi :) Ny duschad är man också och sitter och funderar på vad som händer ikväll, antingen blir det hemma kväll eller fest igen. Får se vad vi bestämmer oss för.
Jag hade otroligt roligt igår kväll! Mina vänner var där, vi dansade, pratade, drack och hade det kul. För mig och Nastasia slutade festen vid 2 så vi åkte med Kenneth och Jimmie hem till mig. Dock var vi bara hos mig i 10 min sen bestämde vi oss för att besöka käraste McDonalds! Fyllekäk in my heart. Sen så blev det hemgång. 
I morse så mådde man ju inte så himla bra så låg i soffan och tittade klart på säsong 2 av How I Met Your Mother. 
Men ska kila nu iaf, bye!
Nastasia fixade även mina naglar igår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0