vill ha pengar!

slutade 1timme tidigare från skolan idag så jag och Moa passade på att göra lite saker, bland annat kolla kläder! Vilket inte är bra att göra när man inte har pengar för då blir man bara deprimerad, haha men whatever!
Jag och Moa hittade jatte fina päls jackor som vi ska köpa när pengarna kommer (men mamma betalar troligtvis den!). Den kostade 900spänn så hoppas att jag inte behöver betala den :P hihi. Nee men hittade även en skit fin kofta från H&M och en halsduk på Gina :)




Vi är så sjukt snygga i dom jackorna,grr! och sköna är dom!




okej, bortse från att jag ser....mongo ut!


Yeah, bring it bitch :D <3





I'm the cutest!



Haha okej lite väl många bilder kanske men så går det när jag och Moa är i farten och ska posa framför kameran i våra framtida snygga pälsjackor! Nya trenden i höst kanske? Vi var då först med det, haha ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0