vilken kväll!

hade en riktigt trevlig kväll igår och hade sjukt trevligt! Vi var på en fest i spånga där det var så sjukt jävla mycket folk, det gick inte att gå någonstans typ! Men iaf, vi chillade där och drack lire och så, sen när vi väl började ha kul så blir alla utslängda för tjejen som hade festen hade tydligen deckat i sin säng flera timmar tidigare, inte smidigt! Så det var ju FAIL att dra... men vi hade kul ändå! Drog först till barkarby och sen drog vi in till stan och gick omkring där, och MASSA bilder blev det också :D!





ser ju störd ut på bilden haha, men så här såg jag ut igår :) har min svarta klänning med lila paljetter vid brösten på mig under koftan :)


jag och min älskling <3




Jonte och Sara :)


hahah yeaah Omar =)


in the city!


hello beautiful!




Omar vill visa att han är stark?? hahaha ;D


WTF!?!? hahaha Sara ser typ livsrädd ut?


gamla stan


Omar och Jonte :)


People ;)


Onyktra och har allmänt kul!


Jonte är kär i en vadå?! :O


donken time at slussen = fyllekäk






emelie sötnos :) <3


det är INTE jag som spelar farmville!!


Sara är du onykter? :P


varför luktar Sara på min fot :O?


Kommentarer
Postat av: Jonathan

Den där natten var så extremt sjuk och underbar rolig :D

2009-09-05 @ 18:13:30
URL: http://whatsthatsound.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jaa visst ;D! måste göras om! (fast utan dina långa onödiga promenader genom stan, det finns faktiskt något som kallas tunnelbana)! :D

2009-09-05 @ 20:52:25
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0