Vad roligt!

jag tyckte väll jag hade sett den bilden bara för någon dag sen och det är ju Elin :D! Såg ju den bilden senast igår kom jag på! Hon jobbar på mitt jobb och är modell (skit fina bilder har hon på sin facebook)! Gud vad roligt! Hon är med på Kenzas blogg!







jag älskar Elins bilder! Så himla fina! Var tvungen att sno 1 från facebook så hoppas det inte gör något. Vill fan också göra sånna fina modellbilder! Jag får väll leta efter någon som bra och kolla hemsidor som du tipsade mig om :P


Kommentarer
Postat av: Elin

haha.. men det är ju jag! ;) vad söt du är som lade upp bilderna.. ja men det är klart, sök upp någon bra fotograf du skulle göra dig skitsnygg på bild!!! Vi syns och hörs :) Kramar

2009-09-12 @ 20:10:55
Postat av: Nathalie

hihi tack :) ah funderar nästan på att göra det :D Ah det gör vi! Kraam Kram!

2009-09-12 @ 22:29:30
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0