såg detta nyss!?



Okej, är det bara jag eller någon annan som tycker det här är extremt omoget? (jag gissar på att båda kommentarerna kommer från samma dumma idiot! haha!) Men men vad ska man göra? kommer alltid finnas sånna här patetiska människor i världen :)

Svar på första kommentaren:
okej, porrmodell? Då undrar jag vart fan du fått det ifrån :O?? Och jag vill verkligen inte vara en porrmodel! Jag vill vara mig själv och leva livet så låt mig göra det då! Jag behöver inte dina kommentarer för jag tar inte åt mig, jag bara garvar åt sånna som du! 
Hahaha detta måste ju vara ett stort skämt eller så har hon precis skämt ut sig totalt!
Svar på andra kommentaren: ne men herregud? Jag tror jag är Nathalie Holmberg, vem annars skulle jag vara?? Jag är ganska säker på att jag är Nathalie Holmberg iaf! Så då har vi löst det problemet iaf.
Jag bryr mig inte om jag är "B" eller inte, det är min blogg och jag skriver inte för att bli känd! Jag skriver bloggen för min egen skull för jag tycker det är kul för mig. Och jag tror vad jag vill om att du bara "hoppade in" i min blogg.
Haha jag skulle lätt vilja vara Kenza! Hon är ju sjukt snygg hallå?! Men Kissie, nee där går gränsen va fan! Ush ush ush säger jag bara. Haha vart har du fått det ifrån att jag vill vara KISSIE av alla andra snyggingar och kändisar som finns i världen?


Så, och nästa gång ni vill något så snälla var inte anonyma :) Grow up suckers! ♥

Kommentarer
Postat av: Mooa

"du e så euw. Wannabe porrmodel? INTE ENS NÄRA! uglyyyyyy"

HAHAH NATTEY, någon liten patetisk stackare sitter och klagar på dig, när männsikan själv är MEGAFJORTIS ? HAHAHA euuuuuuuw (?) . Jag säger som Robin. Man blir ingen stor bloggare föräns man fått sin första hat-kommentar :) <3

2009-09-17 @ 15:37:35
URL: http://metrobloggen.se/moaa
Postat av: Nathalie

hahahahah jaaa :D Moa is my backup and i love you for it hunie :D <3

hahah precis xD

2009-09-18 @ 00:14:46
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0