PMS

japp, idag har jag det! Jobbigt värre, men som tur är så har papi köpt vitamin drycker och en chipspåse hjärtan chips till mig som jag ska äta lite idag. Asso det är stört hur mycket gosaker jag äter! Men vad ska jag göra? Jag är ju ingen 100kg tjej som måste tänka på vikten, så det är lugnt än så länge iaf :) Ne men seriöst, jag måste sluta, för min egen skull. Tänk om jag helt plöstligt skulle bli mega tjock...

När man har PMS det är då man vill ha en pojkvän som ligger och myser och tar hand om en, kommer in med varm choklad/te och är jätte gullig mot mig. När är det min tur att får allt det där?



Kommentarer
Postat av: Mooa

när du lyssnar på mig :) !

2009-09-20 @ 21:06:09
URL: http://metrobloggen.se/moaa
Postat av: Nathalie

haha näää, men jag gillar inte dina förslag när det gäller de :P kom med något bättre för mig :D?

2009-09-20 @ 22:00:58
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0