mår piss

jag mår inte bra, ont i halsen som en gris och ligger fortfarande i sängen och gör ingenting typ. Eller jo faktiskt, jag har precis kollat klart på en film som heter "Frozen River". Den var helt okej men inte en av dom bästa filmerna faktiskt, men den fungerar att kolla på när man är sjuk.
Gick upp ur sängen nyss för att kolla om jag hittade något intressant i huset och då hittar jag tidningar som mamma köpt och sen så kom jag på att jag har ju kexchoklad också som jag köpte av Moa igår, wohoo! Så nu kan jag underhålla mig en stund innan familjen kommer hem xD Pussaar


Har fått STS Språkresor i posten och måste ju kolla i den för vill åka till Malta nästa sommar! Och eftersom jag slutat röka så skulle jag få det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0