Låååång sovmorgon i morrn!

Äntligen hemma från jobbet :) gick helt okej idag på jobbet men inte det bästa som kan gå, men fick ihop 450 spänn iaf och det är alltid extra shoppingpengar!
Har bara 1lektion i morgon, naturkunskap och vi är bara halv klassen. Börjar klockan 1 och slutar tjugo i 2 så det är inte så farligt! Ska sen till Liljeholmen efter skolan med Cissi och träffa Berka. Sen blire party i morrn kväll :D!
Men måste nu äta middag, detta bestod min middag av som jag åt halv 4:



våran micro fungerar inte så fick värma min Billys pan pizza i ugnen och den blev lite bränd.. xD



nu sitter jag här som en liten mupp, trött, hungrig och vill kolla i STS katalogen som jag fortfarande inte hunnit med!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tippar att du vill åka till malta på resan? ;)

2009-09-10 @ 23:03:35
Postat av: Nathalie

yes ;) vill ju ha free time 2+1 :D

2009-09-10 @ 23:26:21
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0